czwartek, 23 kwietnia 2015

Test feromonów - czy naprawdę działają?



Aby rozwiać wątpliwości postanowiłem sam w końcu sprawdzić kilka marek feromonów.  Nie nastawiałem się w żadną stronę, nie byłem nastawiony ani sceptycznie, ani też nie oczekiwałem wielkich efektów –każdy z feromonów użyłem po kilka razy, wiedząc że znajdę się w miejscach gdzie będą przebywać osoby płci przeciwnej.
Jakie wysunąłem wnioski? Czy feromony rzeczywiście działają?
Wydaje mi się że tak. Aczkolwiek kluczowe w działaniu jest ich stężenie. Feromony z allegro nie działały kompletnie. Żadnej różnicy.  Od razu widać że to ściema i w buteleczkach prawdopodobnie nie ma w ogóle feromonów.  Zawiodłem się także na dwóch większych sklepach sprzedających feromony. Z uprzejmości nie podam ich nazwy.
Na szczęście nie wszystkie feromony okazały się niewypałem.  Feromony z tego sklepu http://pherowin.pl/man.html okazały się być rzeczywiście skuteczne. Za każdy razem kiedy ich użyłem czułem większe zainteresowanie kobiet moją osobą. Wydaje mi się, że to na pewno nie był przypadek, gdyż przypadek może zdarzyć się raz czy dwa, a tutaj za każdym razem spośród grona kilku mężczyzn, to ja w oczach kobiet byłem najatrakcyjniejszy.
Czy warto więc używać feromonów? Jak już wspomniałem wyżej należy uważać, aby się nie naciąć na oferty ludzi, którzy chcą na nas tylko zarobić. Jeśli kupować to tylko ze sprawdzonych sklepów. Z doświadczenia które nabyłem z feromonami już wiem, że lepiej wydać trochę więcej pieniędzy i mieć pewność że otrzymam to o co proszę, aniżeli sugerować się ceną i kupować tylko te najtańsze. Niestety w tym przypadku podobnie jak w wielu innych w życiu za jakość trzeba zapłacić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz